sábado, 25 de marzo de 2017

Banco de sons

Banco de sons con máis de 50 tracks creados polo alumnado de 4º ESO de Educación Plástica para utilizalos no seu proxecto audiovisual , a creación de recursos libres de dereitos forma parte do proceso creativo na elaboración das suas curtas.

NAUFRAXIO

Xa empezamos a rodar o noso proxecto audiovisual  en 4º ESO , non sen antes preparalo todo.
 Aquí quédavos a elaboración dun trípode para móbiles  realizado para as panorámicas e os travelings  da nosa rodaxe , agora os movementos de cámara serán moito máis controlados.


Antes de empezar con esta aventura tivemos que inventar un pouco, fixemos unha especie de trípodes móbiles.
 O primeiro é unha especie de cadrado feito con tubos, sobresaen 3: un en vertical para o micrófono, e dous en horizontal para a Go-Prol e outro para o móbil onde ves a imaxe que se reproduce na Go-Prol.

O segundo consta de dous tubos xuntos e encima destes vai unha base que se despraza, aí iría a cámara, Go-Prol ou móbil.





video

Yago ,Alba, Luisni, Adri e Andrés de 4ºESO Educación Plástica Visual e Audiovisual



  

jueves, 23 de marzo de 2017

JÓVENES EMPRENDEDORES 2017- PROYECTOS PRESENTADOS

Este domingo 19 de marzo, ha finalizado el plazo de la convocatoria de Jóvenes Emprendedores 2017, de LaCaixa, al que finalmente hemos presentado 4 propuestas del alumnado de Economía 4º ESO y 2 del alumnado de Iniciación a la Actividad Emprendedora y Empresarial.

Bajo el lema: "NUNCA SABES DE LO QUE ERES CAPAZ HASTA QUE LO INTENTAS", hemos trabajado el emprendimiento en 4º ESO durante esta segunda evaluación. 

La metodología utilizada se ha basado en:

  • Flipped Classroom: los alumnos accedían a los contenidos en casa, vía online y las tareas se desarrollaban en el aula.
  • El Aprendizaje Basado en Problemas (ABP): el alumnado detectó problemas para convertirlos en oportunidades y plantear soluciones viables y sostenibles.
  • Promover el desarrollo de todas las competencias clave.
  • El trabajo cooperativo y colaborativo: las propuestas se han llevado a cabo por equipos de 6 personas, que debieron repartirse cada uno de los roles.
  • El uso de las TICs: utilizando google classroom para la organización del aula y grupos, así como numerosos recursos gratuitos para la elaboración de productos multimedia compartidos: presentaciones, formularios, edición de vídeo, animación, geolocalización, blogs, web..
Los proyectos presentados, se encuentran en fase de concurso por eso aún no podemos hacerlos público, pero sí que compartiremos las webs elaboradas para acompañar cada uno de ellos.

LUANDAR CLASSROOM



UBICABUS



E-SHOPPER



CARGA-T


TURBOCLEAN








CONSUMO RESPONSABLE: A FROITA

Estes son algúns dos traballos realizados polos alumnos de Educación Financeira de 1º ESO A, para animar aos seus compañeiros a comer froita. Englóbase dentro da unidade de CONSUMO RESPONSABLE: SOBERANÍA ALIMENTARIA, traballada na materia, coincidiento coa Semana da Froita do IES AS BARXAS.

A soberanía alimentaria é o dereito dos pobos a alimentos nutritivos e culturalmente adecuados, accesibles, producidos de forma sustentable e ecolóxica, e o seu dereito para decidir o seu propio sistema alimentario e produtivo.

Comer de maneira sa e consciente implica preguntarse de onde vén o que consumimos, como se elaborou, en que condicións, porque pagamos un determinado prezo. Significa tomar o control sobre os nosos hábitos alimentarios e non delegar. Ou noutras palabras, significa ser soberanos, poder decidir, en canto á nosa alimentación. Esta é a esencia da soberanía alimentaria.

Manuel Alves

Cristopher P. Corbacho

Samuel Seijas

Milagros Hurtado

Antía Táboas





martes, 21 de marzo de 2017

Ao primeiro sinal vaite¡







A proposta didáctica é unha campaña para loitar contra a VIOLENCIA DE XÉNERO, na que partimos da coñecida imaxe “O iceberg da violencia de xénero “ de AMNISTÍA INTERNACIONAL , onde aparece reflectida a violencia visible e a invisible . 
E detectamos as actitudes MACHISTAS na parella, normalmente sutís e disfrazados de probas de amor. ​
Despois dun debate e contrastar opinións , decidimos repartirnos o traballo: un grupo realiza o mural sobre a violencia de xénero visible e invisible, e o outro grupo de 3º decide alertar ás súas compañeiras para que estean atentas aos sinais machistas. ​

 Previa elaboración dos textos e ilustracións realízanse as animacións que se conectarán ca maxia da aplicación AURASMA.
 As animacións asociadas ás imaxes son vídeos de 15 segundos que están dramatizados con frases e a voz do alumnado . ​ Compartiremos as nosas auras no gran muro virtual que son as redes sociais, co hashtag #expoBARXASviolenciadeXénero. ​
Por último realizaremos unha exposición que estará dúas semanas no hall do IES As Barxas desde o 8 de marzo do 2017.
Trátase dunha exposición con todos os requisitos, despois de traballar en Educación Plástica nos cursos de 3º ESO A e C a produción e proxecto artístico: con ilustracións, animacións, textos e dramatización, creación do mural e da Realidade Aumentada a exposición vai ser comisariada por M José Soto e o seu alumnado de Economía. ​

PROCESO ​

1º Realizaremos unha serie de ilustracións ​

2º Realizaremos unha animación de 15 segundos que reflicta cada palabra do iceberg . ​

 3ª Dramatización das distintas frases . ​

 4º Descargamos no noso dispositivo movil a app AURASMA e asociamos a capa virtual a cada imaxe . ​

5º Poñemos nome a nosa aura e incluímola no canle "AO PRIMEIRO SINAL VAITE¡

 6º para que todo o mundo a poida visualizar as animacións é necesario ser seguidor da nosa canle de R A , creamos un código QR coa ligazón da CANLE para facilitar a súa visibilidade .

 VER LIGAZÓN  https://luzbelos.wixsite.com/violenciadexenero

viernes, 10 de marzo de 2017

Dobre exposición, " Todos os días son 8 de MARZO"


Dobre exposición do alumnado de Educación Plástica e Debuxo Artístico , comisariado polo alumnado de Economía no IES as Barxas " Todos os días son 8 de MARZO" .
A exposición estará no hall do centro ,durante a semana do 13 ao 17 de marzo, de luns a venres de 9:00 a 14.30 e o luns pola tarde, de 16:30 a 18:00.
  • #Inspiradoras2017 : Sumámonos á iniciativa do museo da Biblioteca Nacional realizando un retrato en cincuenta minutos da nosa muller inspiradora. O traballo será proxectado nunha das salas do museo , no twiter e no hall de nosa centro.




INSPIRADORAS 2017 en RED







https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1641466126162984.1073741840.1452055971770668&type=1&l=f863d788fd 

Inspiradoras 2017 en RED



EXPOSICIÓN VIRTUAL en Twitter









LAS CASAS DE SUBASTAS

AUTORA: LUCÍA PARCERO

MUSEOS DE ARTE CONTEMPORÁNEO EN ESPAÑA

AUTORA: NEREA VEIGA

martes, 7 de marzo de 2017

INSPIRADORAS 2017

Mulleres inspiradoras.  Esta actividade forma parte    do Día Internacional da Muller trátase de realizar  un retrato en cincuenta minutos da túa muller inspiradora .
En debuxo artístico están en plena produción, despois compartirémolos a través de Twitter , nosas , nais , irmás , heroínas,pintoras, profesoras, loitadoras, filósofas, escritoras, artistas... 
 as nosas mulleres inspiradoras .
Iniciativa que parte do
@BNE_museo e que compartiremos coa etiqueta #Inspiradoras2017.
As publicacións serán proxectadas no Museo da Biblioteca Nacional durante toda a semana.
















Ao primeiro sinal vaite¡

En educación plástica despois dun debate e contrastar opinións , decidimos repartirnos o traballo: un grupo realiza o mural sobre a violencia de xénero visible e invisible, e o outro grupo de 3º decide alertar ás súas compañeiras para que estean atentas aos sinais machistas, E crean unha serie de ilustracións a modo de Indicadores .
 Tedes estar atentas para  identificar as sinais,  normalmente sutís e disfrazados de probas de amor